zondag 16 maart 2014

kroon en vistaart = de ingrediënten voor een geslaagde verjaardag!

De verjaardagsdrukte in huis is achter de rug. Het is altijd een heel leuke maar ook een ontzettend drukke periode. Elk jaar ben ik stiekem een beetje blij als het achter de rug is. De naaimachine stond er de voorbije weken wat verloren bij en mocht enkel in actie schieten voor de verjaarsdagskronen die ik voor de meisjes stikte.


De kleedjes die de meisjes dragen, maakte ik toen het boek 'Stof voor durf-het-zelvers' net op de markt was. Het is de basisjurk met kraag. De kraag werd wel gedubbeld want anders zie je de achterkant van de stof en daar kan mijn perfectionistisch kantje nu eenmaal moeilijk mee om.



Net zoals vorig jaar stond de vistaart op het menu op vraag van de kinderen. Het is een chocoladetaart bezet met smarties. Dit taartideetje vond ik vorig jaar op pinterest (en kan je terugvinden op mijn pinterestbord) en is uiteraard zeer passend met alle jarige vissen hier in huis. Duimen en vingers werden afgelikt en de kinderen lieten alvast weten welke taart ze volgend jaar opnieuw willen eten!



1 opmerking: