zondag 1 juni 2014

zeven plus twee is negen

De 8ste en 9de Suzanne zijn een feit. Een vriendin vroeg of ik voor haar twee meisjes dit model nog eens in elkaar wou steken. De meisjes zijn heel avontuurlijk en bijgevolg mochten deze Suzannes een net iets speelser karakter hebben. De stofjes zijn hen dan ook 'op het lijf gekozen'. Opvallend toch hoe bepalend een stof kan zijn voor de uitstraling van een kleedje. Aangezien de print van de stoffen vrij groot is, koos ik ervoor om zowel de kraag, de linten als de mouwboordjes in een effen bijpassende stof te maken.



Hasse en Mare, veel plezier met de kleedjes en blij op de foto's hieronder te zien dat ze playground proof zijn! :-)






5 opmerkingen:

  1. Supermooie versies! Je had me al bij versie 1 overtuigd dat ik dit patroontje ook eens moet proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch een schoon patroontje hé en heel leuk in die stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die zijn schoon! Ik maakte deze nog nooit zelf... toch eens pinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag waar kan ik het patroon vinden om dat mooi jurkje kan maken

    BeantwoordenVerwijderen