donderdag 21 augustus 2014

Give away!

De 100ste volger is bereikt (op zich nog steeds een zeer bescheiden aantal, dat besef ik wel :-)) maar toch deed dit mij zin krijgen om iets weg te geven!

Nadat ik gisteren orde op zaken stelde in mijn knutsel- en stoffenkast, merkte ik dat ik nog een strijkapplicatie met ballerina liggen had. Zo eentje dat ik al eerder gebruikte toen ik voor de oudste dochter een balletzakje in elkaar stak. 

Als jullie voor jullie kleine of grote meid (die volgend schooljaar misschien wel op ballet gaat) een balletzakje wensen, laat dan zeker hieronder een berichtje na. Meedoen kan tot 29 augustus. Dan wordt er willekeurig een winnaar uitgepikt!

Hieronder zien jullie hoe het er zou uitzien, maar dan uiteraard met de naam van jullie dochter erop...


20 opmerkingen:

  1. mmmm die ballerina's hier zouden er dol op zijn .... ben bezig aan een grotere ballettas en dat zou beeldig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Heb wel twee dochters, dus dat zou onderhandelen worden, vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zo schattig! Hier zou er eentje zeer blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw, superleuk!
    Ik doe graag mee, mijn dochter zal er heel blij mee zijn! (en ik ook, hihi :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zal hier vast niet lang duren voordat we ook naar peuterdans mogen! Ik doe graag mee, wat een mooi tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O waw! Hier ook een vijfjarige ballerina in huis! Prachtige tas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk, maar ons kleine ballerina moet nog geboren worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn dochter zou hier erg blij mee zijn! Proficiat met de 100 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik waag ook graag mijn kans met een dansgekke dochter in huis :-)
    (madebyelke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi zeg. Ik zou mijn grote ballerina (13) een zakje kunnen laten maken voor mijn kleine ballerina (3).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. proficiat met je 100 volgers! vind ik een mooi aantal al hoor :)
    mijn dochtertje zou dit wel erg leuk vinden denk ik. ballet kent ze nog niet, maar dansen kan ze als de beste

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met de 100 volgers. Hopelijk worden dat er nog veeeeeel meer.
    En het zakje is super mooi. Mijn dochter is nog net iets te klein voor ballet maar een zakje kan ze altijd gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je blog! Echt leuk! Veel succes verder:)

    Léonie: "Oooooooooooh! SUPERMOOI! Dat zou ik graag willen voor ballet!"

    De perfecte compensatie voor de diefstal van haar gepersonaliseerde handdoek in het zwembad gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn dansende dochter zou er ook heel blij mee zijn! Proficiat met je 100 volgers, dat is een teken dat je goed bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb geen balletdansende dochter dus ik ga niet meedoen aan je give-away maar ik wou toch even zeggen dat het een prachtig balletzakje is!
    En natuurlijk ook proficiat met je mooie blogje en je 100 volgertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig zakje, ik doe graag mee (dochter gaat misschien op dansles)!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi zakje dat perfect zou passen voor mijn dochtertje Amélie die dit jaar voor het eerst dansles zal volgen! Veel succes met jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met je 100 volgers !! Leuk om die drempel te overschrijden he ;-)
    Ik wil mijn kans wel wagen voor die mooie applicatie.
    P.S. Ik ga een van de komende weken ook nog eens iets weggeven. Kom zeker eens kijken http://www.neven-jansen.be/mama/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Te laat voor de giveaway (die vakantie, hé), maar toch nog een dikke proficiat met je honderdste volger! En het tasje vind ik superleuk, dat wil ik voor mijn dochters (waaronder ook een linde!) zeker ook eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen