woensdag 17 februari 2016

Chess sweater met driehoekje #valentijnsspecial

Overal zag ik mannen... 
Met driehoekjes. 
Mannen met driehoekjes in hun trui.

Knap vond ik ze, 
zéér knap... 
Die driehoekjes in hun trui.

Intussen date ik al 4 jaar met mijn naaimachine.
Niet één keer een naaisel voor mijn 'amor'
Hoog tijd dus om hem een driehoekje cadeau te doen.
Liefdevol verpakt in een Chess sweater van La Maison Victor.

Een charmeoffensief drong zich op.
Madeliefman wou zijn 'head' niet op het net!
Ik bliksemde zachtjes met mijn ogen
al zijn tegenargumenten 'dead'.

Best knap vind ik hem zo...

Mijn Valentijn
met zijn driehoekje in zijn trui ;-)





Patroon: Chess sweater La Maison Victor 
Stof: dubbelzijdige tricotstof www.destoffenkamer.be

13 opmerkingen:

  1. Wat dapper, die man van jou ;-). Mooi, dus goed dat je hem kon overtuigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maakte net een chefs sweater voor mijn ventje. Hij vond ze super maar zijn commentaar: "spijtig dat er zo geen driehoekje inzit" :-)
    Bij het zien van deze trui moet ik hem wel gelijk geven. Heel tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maakte net een chefs sweater voor mijn ventje. Hij vond ze super maar zijn commentaar: "spijtig dat er zo geen driehoekje inzit" :-)
    Bij het zien van deze trui moet ik hem wel gelijk geven. Heel tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik maakte net ook een driehoekjestrui voor Broers verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat driehoekje erin is fantastisch! Ik zet een gelijkaardig exemplaar op de mentale voor-de-vent naailijst (na het hemd, de cardigan, sweater en broek #schaterlach. Misschien volgend jaaar eens ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig, een driehoekje cadeau doen :-)
    Hij ziet er toch wel heel content uit en heeft zijn 'part of the job' heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg!!! Ga ik pinnen, zo een leuk idee voor kleine en grote man hier in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eentje om te onthouden, very nice en met zijn head op het net, hij heeft dat goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen